Oplevelser med omtanke

Manifestus er en virksomhed, der er skabt for at få ting til at ske.
I dag gider mennesker, målgrupper, kunder og segmenter nemlig ikke læse eller høre alenlange prædikener om, hvem man er, eller hvad man står for.
De vil opleve det! Og de vil mærke det!

Det er nutidens – og i særdeleshed fremtidens – virksomheder og organisationer nødt til at forholde sig til – både når de tænker oplevelser, markedsføring samt intern og ekstern kommunikation. Der er i høj grad tale om identitetsudlevelse.
Værdiskabende oplevelser opstår dog kun, når der er sammenhæng mellem det, vi som virksomheder siger, og det, vi gør.

Derfor tilbyder Manifestus dét, vi kalder 'Oplevelser med omtanke'.

Oplevelser
Fordi de er vejen

Velkommen til Manifestus!
Vi skaber oplevelser med omtanke
Omtanke
Fordi den afstikker retningen


I dag gider ingen læse eller høre alenlange prædikener om, hvem man er, eller hvad man står for. Man vil opleve det! Og det skal mærkes!
Chris Kroer Jensen, Projektmager, Manifestus
YDELSER
Oplevelser med omtanke
Strategiudvikling, Idégenerering, Planlægning,
Eksekvering, Effektmåling

Partnerskaber
Oplevelsesbaseret forretningsudvikling,
Strategiske alliancer, Sponsormatching-
og eksekvering, CSR-udlevelse
Frivillighed
Indtægtsgenerering, Kompetenceudvikling,
Sponsormatching, CSR-udlevelse

UDVALGTE CASES
Oplevelser 
Peter Larsen Kaffe 
Manifestus har hjulpet Peter Larsen Kaffe med at optimere mødet med kunden. Det har affødt en ny strategiplan, ny brandbook og årlige kampagneplaner.
Oplevelser 
The Tall Ships Races i Aarhus 
Manifestus forestod estimering af, opbygning og afvikling af det samlede udbud af mad- og drikkeboder i.f.m. The Tall Ships Races.
Partnerskaber 
Filmby Aarhus 
Manifestus har siden 2013 arbejdet med Filmby Aarhus. Opgaven har været at få åbnet huset op for flere interessenter.
Partnerskaber 
MGP workshops 2010-2012 
I 2010 var DR klar med et helt nyt MGP for sangglade børn i hele landet. DR besluttede, at MGP-konceptet skulle gennemgå en større modernisering, så flere børn rundt om i landet kunne få glæde af begivenheden.
Foto Morten Rygaard
Partnerskaber 
Northside Festival 
Manifestus har været ansvarlig for partner-delen i forbindelse med NorthSide Festival. Dette indebar udvikling, planlægning, eksekvering og effektmåling ift. partnerskaber. Der blev især arbejdet med at samle partnere, musikere og gæster i en co-kreerende proces, omkring fremtidens identitet for NorthSide Festivalen.
Oplevelser 
Food Festival 2012 
Food Festival 2012 fandt sted for første gang den 7. – 9. September på Tangkrogen i Aarhus.
Festivalen bød på mere end 100 aktører, mad- og kokkeskoler, smagsprøver, workshops, levende køer, kalve og grise, en ægte fiskekutter fra Thorup Strand, kokkekonkurrencer (Nordic Challenge og Børsens Kokketalent), halmlegeland, sanseture og meget andet.

Med mere end 27.000 besøgende hen over weekenden blev det den succes, arrangørerne havde håbet på, og arrangementet vil blive gentaget i 2013. Manifestus stod for planlægning af hele produktionen, herunder dimensionering og indretning af pladsen, samt afviklingen af Food Festival.
MANIFESTUS

Nordvestpassagen 64
8200 Aarhus N

mob. +45 6086 1717


www.manifestus.dk